reklama

Facebook nie jest już darmowy. Meta wprowadza płatną wersję

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Canva / ilustracyjne

Facebook nie jest już darmowy. Meta wprowadza płatną wersję - Zdjęcie główne

foto Canva / ilustracyjne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W poniedziałek Mark Zuckerberg poinformował, że na Facebooku i Instagramie pojawi się opcja płatnej weryfikacji, subskrypcja będzie kosztować kilkadziesiąt złotych miesięcznie.
reklama

Zmiany na Facebooku. W ramach płatnej wersji platformy - Meta Verified - użytkownicy mają mieć zapewnione większe bezpieczeństwo. Osoby, które zdecydują się na subskrypcję będą zobowiązane do weryfikacji profilu przy pomocy dowodu osobistego. Opcja ta ma zagwarantować użytkownikom, że nikt się pod nich nie podszyje. 

W ramach płatnej subskrypcji użytkownicy będą mieli również bezpośredni dostęp do obsługi klienta, dzięki czemu wszystkie sprawy związane np. z blokadami będzie można rozwiązywać dużo szybciej.  

Nie ma nic za darmo…

Na szczęście większość pozostałych funkcji Facebooka pozostaje darmowa. Warto jednak pamiętać, że nie oznacza to, że zakres Meta Verified nie zostanie w przyszłości rozszerzony — choćby po to, by zmusić ludzi do płacenia - komentuje Rafał Rudnicki z serwisu KomputerŚwiat.pl.

Meta Verified będzie kosztować 11,99$ lub 14,99$ (dla użytkowników systemu iOS) miesięcznie.

reklama
Artykuł pochodzi z portalu klodzko24.eu. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama