reklama
reklama

Frekwencyjny pojedynek dwóch gmin! Burmistrzowie gotowi na sportowe wyzwanie

Opublikowano:
Autor:

Frekwencyjny pojedynek dwóch gmin! Burmistrzowie gotowi na sportowe wyzwanie - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościBurmistrzowie Grażyna Orczyk i Mariusz Szpilarewicz ogłosili niecodzienny pojedynek gmin, w którym przegrany będzie musiał pokonać blisko 27 kilometrów, aby dotrzeć do gminy rywala.
reklama

Szykuje się wyjątkowa rywalizacja, jakiej w powiecie ząbkowickim jeszcze nie było. Gmina Ziębice i Gmina Złoty Stok stają do pojedynku na... frekwencję wyborczą. Po pierwszej turze wyborów prezydenckich obie gminy zanotowały najniższy wynik w powiecie ząbkowickim – 55,18% w Ziębicach i 55,73% w Złotym Stoku. Ale teraz czas to zmienić.

 

Burmistrzowie Grażyna Orczyk i Mariusz Szpilarewicz ogłosili niecodzienny pojedynek gmin, w którym przegrany będzie musiał pokonać blisko 27 kilometrów, aby dotrzeć do gminy rywala.

 

Zasady są proste: gmina z wyższą frekwencją wygrywa. Przegrany wykonuje sportowe zadanie.

reklama

 

Grażyna Orczyk, znana miłośniczka nordic walking, w razie przegranej wyruszy z kijkami spod Ratusza w Złotym Stoku do Ratusza w Ziębicach, gdzie czekać będzie na nią burmistrz Szpilarewicz. Jeśli jednak przegrają Ziębice, Mariusz Szpilarewicz pobiegnie z Rynku w Ziębicach do Złotego Stoku, aby tam zostać powitanym przez swoją konkurentkę.

 

Organizatorzy zachęcają: 1 czerwca ruszcie na wybory i zmieńcie niechlubną statystykę.  Przekażcie wiadomość rodzinie, znajomym i sąsiadom. Im więcej osób zagłosuje, tym większa szansa, że to Wasza gmina wygra tę wyjątkową rywalizację.

reklama

 

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo