Ząbkowice Śl. Osoby, które będą zainteresowane pracą ratownika muszą posiadać wiedzę, umiejętności i uprawnienia ratownika wodnego potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia ratowników wodnych, aktualne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika, a także potwierdzenie członkostwa lub zatrudnienia w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego. Przyszły ratownik może liczyć na stabilną pracę w ambitnym zespole pracowników, elastyczny czas pracy, a także premie uzależnione od efektów pracy i zaangażowania.
Co będzie dodatkowym atutem?
• doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
• dyspozycyjność (praca zmianowa oraz weekendy i dni wolne od pracy),
• posiadanie dodatkowych kwalifikacji: instruktora nauki pływania, instruktora aquaaerobiku i inne.
• sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność.
Jakie dokumenty trzeba dostarczyć?
- List motywacyjny oraz CV własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą
- dokumenty potwierdzające ukończenie KPP, kurs na ratownika wodnego oraz aktualna legitymacja
Gdzie i kiedy składać dokumenty?
Wymagane dokumenty należy dostarczyć osobiście do sekretariatu Słonecznego Parku Wodnego (Kusocińskiego 16, pon-pt 8:00-16:00) lub zeskanować i przesłać pocztą elektroniczną na adres: basen@centrumsportu.com.pl w temacie wiadomości wpisując „Rekrutacja na stanowisko ratownik wodny – Ząbkowickie Centrum Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.” w terminie do 16 lipca 2021.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.