Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego składa się z przedstawicieli mieszkańców naszego województwa oraz organizacji działających na rzecz osób starszych. W jej skład wchodzą m.in. przedstawiciele organizacji pozarządowych, uniwersytetów trzeciego wieku, rad gmin, rad powiatów oraz Sejmiku Województwa Dolnośląskiego, współpracujący z odpowiednimi radami seniorów.
Rada składa się z 25 przedstawicieli, po 5 z każdego z 5 subregionów województwa: jeleniogórskiego, legnickiego, wałbrzyskiego, Miasta Wrocław oraz subregionu wrocławskiego.
Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego umożliwia osobom starszym wyrażanie swoich opinii, wniosków i sugestii. Jej celem jest zapewnienie wsparcia społecznego, walka z dyskryminacją ze względu na wiek, reprezentowanie interesów seniorów, wspieranie inicjatyw i projektów skierowanych do nich, a także poprawa jakości życia osób starszych.
Jak zgłosić kandydata do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego?
Kandydat na członka Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego powinien zostać zgłoszony przez osobę, która ukończyła 60 lat lub przez odpowiedni podmiot (np. organizację działającą na rzecz seniorów). Każda osoba lub podmiot może zgłosić tylko jednego kandydata z każdego subregionu.
- Kandydat musi mieć ukończone 60 lat w momencie zgłoszenia.
- Kandydat musi złożyć oświadczenie dotyczące zgody na kandydowanie - dostępne TUTAJ
- Zgłoszenia można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty lub w wersji elektronicznej (przez platformę ePUAP) na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.