Zakład wodno-kanalizacyjny Delfin z Ząbkowic Śląskich wprowadził zmiany w płatności za usługi.
Nowe numery
Każdy klient wraz z następną fakturą dostanie indywidualny, nowy numer rachunku bankowego, na który będzie od tej pory przelewał pieniądze. Nie ma jednego ogólnego numeru, każdy ma własny, przypisany do siebie rachunek. Należy więc zwrócić uwagę na fakturę przychodzącą od firmy Delfin.
Jak nie dać się oszukać?
Zmiana numeru rachunku bankowego w tak dużej firmie, to kolejna okazja dla złodziei, aby wyłudzać opłaty na fałszywe numery kont. Nasi mieszkańcy niejednokrotnie dostają fałszywe listy, rzekomo od np. operatora prądu. Jak więc rozpoznać prawdziwy dokument?
Mieszkańcy takie faktury mogą znaleźć w skrzynce lub otrzymać od listonosza Poczty Polskiej, chyba, że klient życzy sobie dostać dokument na maila. Pod numerem faktury jest indywidualny numer konta, na który trzeba przelać należności. Tam również znajdują się wszystkie potrzebne dane. W razie wątpliwości, zawsze można skorzystać z telefonu kontaktowego podanego na fakturze, aby upewnić się, że pieniądze trafią w odpowiednie miejsce. Firma Delfin nie wysyła faktur SMS-em. Informacje o obowiązku zapłaty przychodzą w oznaczonych kopertach. W każdym innym przypadku, klient powinien zweryfikować otrzymaną fakturę - może to być próba wyłudzenia. Warto poinformować o tym m.in. seniorów, aby nie padli ofiarą oszustów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.