- Zdajemy sobie sprawę, że panująca pandemia sprawia nam wszystkim wiele trudności w codziennym funkcjonowaniu. To także okres trudny w szczególności dla seniorów i osób z niepełnosprawnościami. Seniorom rekomendowane jest pozostawanie w domach i nie wychodzenie bez wyraźniej potrzeby. Wiemy jednak, że często musicie załatwić w urzędzie jakąś pilną sprawę. Aby pomóc naszym seniorom oraz osobom z niepełnosprawnościami w załatwianiu spraw pilnych i niecierpiących zwłoki, podjąłem decyzję o uruchomieniu projektu Ząbkowickiego Mobilnego Urzędnika - informuje Marcin Orzeszek, burmistrz Ząbkowic Śląskich.
Projekt skierowany jest do osób w wieku 70+ oraz z niepełnosprawnościami. Zgłosić można się poprzez adres e-mail: sekretariat@zabkowiceslaskie.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 74 816 53 09. Następnie należy podać adres, temat sprawy oraz godziny, w jakich będą Państwo dostępni w domu (od godz. 8 do godz. 14). Urzędnicy proszą także o odpowiedzialność i informacje o ewentualnej odbywanej kwarantannie lub kontakcie z osobami zarażonymi.
- W podanym terminie (ten sam dzień lub następny dzień roboczy) przyjedzie do Państwa pracownik Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich i pomoże w załatwieniu sprawy bez wychodzenia z domu - dodaje burmistrz.