W związku z projektem ustawy, która ma umożliwić kupno węgla mieszkańcom, urząd miejski w Ząbkowicach Śląskich prowadzi wstępne rozeznanie ilości zapotrzebowania.
Potrzebne są następujące dane:
- imię
- nazwisko
- adres gospodarstwa domowego
- nr telefonu
- adres e-mail
- ilość - maksymalnie 3 tony: 1,5 tony do końca tego roku, 1,5 tony po nowym roku
- rodzaj - orzech, groszek, miał
- informację o otrzymaniu dotacji węglowej
Jak to zrobić?
- Zadzwonić pod numer 74 8 165 346 w godzinach pracy urzędu, czyli w poniedziałek 7.00-18.00, a od wtorku do piątku 7.00-15.00
- Wysłać e-mail pod adres wegiel@zabkowiceslaskie.pl
Zgłoszenia w ramach tego rozeznania urząd miejski przyjmuje do 24 października do godz. 18:00. Jednocześnie urzędnicy podkreślają, że cały proces odbioru i dostawy węgla jest w trakcie procedowania ustawy i sytuacja może ulec zmianie, o czym mieszkańcy będą informowani na bieżąco. Gmina Ząbkowice Śląskie nie odpowiada za jakość dostarczonego węgla.
Info. UM Ząbkowice Śląskie
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.