reklama

Ząbkowice Śląskie. Orzeszek stworzył nowy wydział i szuka rzecznika prasowego

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Józef Mierzwiński

Ząbkowice Śląskie. Orzeszek stworzył nowy wydział i szuka rzecznika prasowego - Zdjęcie główne

Szymon Radziszewski i Marcin Orzeszek | foto Józef Mierzwiński

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Burmistrz Ząbkowic stworzył nowy wydział i obsadził na stanowisku jego kierownika swojego niedawnego rzecznika prasowego. Teraz szuka jego następcy.
reklama

Szymon Radziszewski od 1 lipca jest kierownikiem wydziału strategii i rozwoju Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich. Wcześniej był głównym specjalistą ds. organizacyjnych, a do jego obowiązków należały m.in. obowiązki rzecznika prasowego urzędu i burmistrza.

Czym zajmuje się nowy wydział UM?

Wydział Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich zajmuje się m.in. następującymi zadaniami: nadzór oraz organizacja Ząbkowickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Biznesowej, nowe obszary i kierunki rozwoju gminy Ząbkowice Śląskie (Strategia Rozwoju Gminy Ząbkowice Śląskie), współpraca z Wałbrzyską Specjalną Strefą Ekonomiczną Invest-Park oraz Euro-Park Ząbkowice w zakresie rozwoju gminy Ząbkowice Śląskie, koordynacja spraw związanych z pomocą gospodarczą, organizacja konferencji dla MŚP, Gminny Program Rewitalizacji gminy Ząbkowice Śląskie - tłumaczy nam Radziszewski.

Marcin Orzeszek ogłosił teraz nabór na stanowisko ds. organizacyjnych w nowym wydziale. Wymagania niezbędne to m.in. obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, udokumentowane doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy na podstawie umowy o pracę, w tym minimum 2 lata w jednostkach samorządu terytorialnego i prawo jazdy kat. B. Kandydat musi znać potrzebne mu na stanowisku akty prawne.

Wymagania dodatkowe to wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i odpowiedzialność.

Do obowiązków urzędnika będą należeć m.in. udzielanie informacji organom, instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnienie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu, jeżeli prawo tego nie zabrania, a także dochowanie tajemnicy ustawowo chronionej i prowadzenie terminarza i przestrzeganie obowiązujących terminów spotkań burmistrza.

Dokumenty aplikacyjne należy składać do piątku, 21 lipca.

***
Masz temat do gazety? Napisz do autora: k.marcinczyk@gazetazabkowicka.pl

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama