Jak czytamy na portalu OtoToruń.pl, Ząbkowickie Centrum Kultury i Turystyki postanowiło zainwestować w reklamę w Toruniu, promując jedną ze swoich największych atrakcji. Tymczasem gród Kopernika jest jednym z najchętniej odwiedzanych polskich miast. Według danych toruńskiej Informacji Turystycznej w 2022 r. torunianie gościli 2 miliony przyjezdnych, których do Torunia przyciągają liczne atrakcje m.in. muzea, urokliwa Starówka, ale także krzywa wieża. Toruńska wieża to 14-metrowa baszta, która wskutek osuwania się piasków odchyliła się o 1,4 m od pionu. Natomiast ząbkowicka Krzywa Wieża jest nawet nazywana „śląską Pizą”. Budowla ma 34 m wysokości i odchylenie wynoszące 2,14 m.
Czy ZCKiT chciało „wbić szpilę” Toruniowi pisząc na reklamie, że „krzywa wieża jest tylko jedna”? - pytamy wicedyrektora centrum kultury, Stanisława Moderskiego.
Bilbord w Toruniu to tylko przypomnienie, która Krzywa Wieża w Polsce jest tą jedyną i wyjątkową - najwyższą i najbardziej odchyloną od pionu. Toruń to piękne miasto, ale jeśli mówimy o Krzywych Wieżach, to do naszej nikt w kraju nie ma nawet „podjazdu” - odpowiada Moderski.
Ile bilbordów reklamujących Krzywą Wieżę zawisło w całej Polsce?
Na tę chwilę jest to 5 bilbordów zlokalizowanych na głównych trasach dojazdowych do Ząbkowic Śląskich - mówi wicedyrektor ZCKiT.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.